اقتصاد

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پس از چند دقیقه فدرال رزرو – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پس از چند دقیقه فدرال رزرو – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

در 24 ساعت گذشته، بازار ارزهای دیجیتال به دنبال انتشار دقایق فدرال رزرو و نظرات جروم پاول، نوسان قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. به ویژه بیت کوین شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بود و به 65000 دلار رسید. با این حال، یک آلتکوین در بین 10 کوین برتر سقوط کرد و واکنش متفاوت در بازار را برجسته کرد. با نزدیک شدن به آخر هفته، این مقاله به تشریح آخرین تحولات در فضای ارزهای دیجیتال می پردازد.

محتوای پنهان 1 قیمت فعلی بیت کوین چقدر است؟ 2 کدام آلتکوین ها به دست آورده اند؟ 3 نکته کلیدی برای سرمایه گذاران

قیمت فعلی بیت کوین چقدر است؟

بیت کوین پس از سقوط در اوایل این هفته بهبود قابل توجهی را تجربه کرده است. انتشار صورتجلسه فدرال رزرو به عنوان یک کاتالیزور عمل کرد و قیمت بیت کوین را به بالای 64000 دلار رساند. در 24 ساعت گذشته، قیمت بیت کوین 5.15 درصد افزایش یافت و ارزش بازار آن را به 1.263 تریلیون دلار رساند. حجم معاملات نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت و با افزایش 67 درصدی به بیش از 43 میلیارد دلار رسید. برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری به NEWSLINKER مراجعه کنید.

بیانیه اواسط هفته جروم پاول باعث افزایش بیشتر احساسات مثبت نسبت به بیت کوین شد و به حرکت صعودی آن کمک کرد.

کدام آلتکوین ها به دست آورده اند؟

اتریوم پس از بیت کوین با 3.14 درصد افزایش به بیش از 2700 دلار رسید. این افزایش همچنین عملکرد هفت روزه اتریوم را به 5.94 درصد افزایش داد. سولانا (SOL) نیز رشد قوی نشان داد و با 5.97 درصد افزایش به 154.46 دلار رسید. با وجود عدم اطمینان قانونی، XRP بالای 0.60 دلار باقی می ماند و در 0.6086 دلار معامله می شود.

در مقابل، بایننس کوین (BNB) تنها آلتکوین بزرگی بود که با کاهش 0.72 درصدی به 578 دلار رسید. آلتکوین های دیگر مانند TON و DOGE نشانه هایی از بهبود را نشان می دهند، به طوری که TON به سمت 7 دلار و DOGE به 0.1127 دلار می رسد. TRX این هفته با 20.73 درصد افزایش به 0.1627 دلار رسید.

نکات کلیدی برای سرمایه گذاران

برای سرمایه گذارانی که می خواهند این روندها را درک کنند، نکات زیر قابل توجه است:

    بهبود بیت کوین حاکی از یک روند صعودی اساسی به دلیل عوامل اقتصادی خارجی است. اتریوم و سولانا رقابت شدیدی را در برابر بیت کوین نشان داده اند و دستاوردهای چشمگیری داشته اند. مسائل حقوقی همچنان بر XRP تأثیر می گذارد، اما XRP بالای 0.60 دلار انعطاف پذیر است. سقوط BNB یادآور بی ثباتی و غیرقابل پیش بینی بودن بازار آلت کوین است.

واکنش بازار به اطلاعیه‌های اقتصادی اخیر نشان‌دهنده همبستگی قوی بین رویدادهای مالی سنتی و حرکت‌های قیمت ارزهای دیجیتال است. سرمایه گذاران برای تصمیم گیری آگاهانه باید به هر دو بخش توجه زیادی داشته باشند.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای دیجیتال بسیار نوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

حتما بخوانید : حرکت بزرگ بعدی اتریوم

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا